Секоја чест на филмските остварувања на Милчо Манчевски, но, по првото гледање на спотот и јас добив сличен впечаток како и академик Томе Серафимовски. Секое дело треба да се почитува, за вкусовите не се дискутира. Да посакаме спотот да придонесе за презентирање на Македонија. Милчо Манчевски е реномиран режисер но со искажаната нервоза кон критиките како да покажува дека и тој не е сосема задоволен од своето најново дело.
Од: евровизија
Датум: 27.12.2008 13:06:02
Абе аман спотовите што ги режираше македоската телевизија за нашите учесници на Евросонговите, ми се чини дека беа подобро направени.Барем таму имаше некоја приказна и подобро беа претставени природните убавини за кои се интересираат странските туристи,а што треба да е целта и на овој спот нели.Со еден збор речено за 190 000 евра добивме многу малку односно еден "испран спот"Остваруваме. Преродбата продолжува