Број 2873  сабота, 27 декември 2008
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска

Претходен број


Site Meter
Втора страница



Verbatim

Спотот за Македонија во себе има дорска, воинствена нишка

Томе Серафимовски , академикот го коментира видеозаписот на Манчевски


Манџии колку што сакаш, ама едвај чекам манџиите да седнат и да сработат нешто добро

Милчо Манчевски, режисерот одговара на бројните неповолни коментари за спотот за Македонија


Немам што да кријам. Фотографијата ми е обработувана во фотошоп

Џенифер Анистон, актерката за насловната страница во магазинот „Џи Кју“


Статијата е прочитана 192 пати.

Испрати коментар

Од: Филмаџија
Датум: 27.12.2008 08:59:35
Секоја чест на филмските остварувања на Милчо Манчевски, но, по првото гледање на спотот и јас добив сличен впечаток како и академик Томе Серафимовски. Секое дело треба да се почитува, за вкусовите не се дискутира. Да посакаме спотот да придонесе за презентирање на Македонија. Милчо Манчевски е реномиран режисер но со искажаната нервоза кон критиките како да покажува дека и тој не е сосема задоволен од своето најново дело.
Од: евровизија
Датум: 27.12.2008 13:06:02
Абе аман спотовите што ги режираше македоската телевизија за нашите учесници на Евросонговите, ми се чини дека беа подобро направени.Барем таму имаше некоја приказна и подобро беа претставени природните убавини за кои се интересираат странските туристи,а што треба да е целта и на овој спот нели.Со еден збор речено за 190 000 евра добивме многу малку односно еден "испран спот"Остваруваме. Преродбата продолжува

Најди! во Утрински
Барај со НАБУ
Втора страница
Карикатура
Црвенковски и Груевски имаат најдолг стаж во владите
Милион евра за камери во Клиничкиот центар
Мистеријата продолжува