Број 2950  вторник, 31 март 2009
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Анализа
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска

Претходен број


Site Meter
Македонија

МАТ може да остане без дозвола за работа?

МАТ должи над 20 милиони евра, тврди АЦВ, а ова стои и во информацијата што ќе ја разгледува Владата идната недела

Соња Маџовска

Се подготвува ли терен за да му се одземе лиценцата за работа на МАТ?

Агенцијата за цивилно воздухопловство веќе испратила информација до Владата за состојбите во национален авиопревозник. На прашањето дали постои можност МАТ да остане без дозволата за работа, в.д. директорот на Агенцијата, Зоран Крстевски, одговори дека се' ќе се знае откако Владата ќе ја разгледа оваа информација, која е ставена на дневен ред веднаш по изборите. Во неа стои дека долговите на македонскиот авиопревозник достигнале над 20 милиони евра. Од нив МАТ кон АЦВ има неплатен долг од над два милиона евра, на Јавното аеродромско претпријатие му должи 3,6 милиони евра, на „Еуроконтрол“ 2,5 милиони евра, на ЈАТ 7,9 милиони евра, а на фирмата „Бомбардие“ за новиот авион МАТ должи 3,9 милиони евра. Владата, покрај долговите, ќе испитува и дали МАТ има доволно авиони, стручен кадар, дали фирмата редовно им исплатува плати на вработените, има ли финансиска моќ редовно да ги сервисира обврските, се делат ли откази и дали во меѓувреме дел од раководството се повлекло. Ова на вчерашниот брифинг со новинарите го најави раководството на АЦВ, кое вели дека МАТ не ги ставил долговите во завршната сметка, на која нема ни потпис од овластен ревизор. „Во Уредбата за безбедност во авиосообраќајот постојат критериуми, меѓу кои и економски, кои доколку некој не ги исполнува можат да бидат основа за одземање на дозволата за работа“, објаснуваат од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Веднаш реагираа и од МАТ. Оттаму вчера најавија дека ќе поднесат тужба за клевета против Зоран Крстевски околу изнесените невистини за висината на до��говите на националниот авиопревозник. Надлежните објаснуваат дека за голем дел од долговите течат судски постапки и дека дури по нивното завршување ќе се знае колку изнесува вкупниот долг на МАТ. Ѓорѓи Чачкиров директор на МАТ, посочи дека не постои одредба врз која некоја институција во државава има право да ги оценува долговите на македонскиот авиопревозник. Од МАТ вчера повторно го обвинија Крстевски дека е заговорник на идејата дека на Македонија не и' треба ниту национален ниту редовен авиопревозник.

Што се однесува на неодамна парафираната спогодба меѓу Швајцарија и Македонија, на која остро се спротивстави МАТ, а со која го изгуби ексклузивитетот на линијата Цирих - Скопје, од АЦВ објаснуваат дека спогодбата ќе значи либерализација на авиосообраќајот меѓу двете држави. „Се' додека за таа релација не се регистрира друга компанија во Македонија, МАТ не губи ништо“, велат од АЦВ и уверуваат дека либерализацијата ќе резултира со поголема конкурентност и пониски цени на релацијата Скопје - Цирих, на која граѓаните се' помалку патуваат.

Со промената на Спогодбата не се опфатени чартер-летовите, за кои дополнително треба да се постигне договор за три месеци.

Од МАТ вчера ги повикаа Владата и Собранието да не ги поддржат измените во Спогодбата со која македонскиот авиопревозник го губи правото да биде единствен авиопревозник кон оваа држава. Тие предупредуваат дека, доколку се усвои оваа спогодба, земјава ќе нема редовен авиопревозник.


Статијата е прочитана 441 пати.

Испрати коментар

Од: Nezadovolen Patnik
Датум: 31.03.2009 08:02:22
Smesna e zakanata na MAT deka zemjata ke ostanela bez redoven avioprevoznik. Od koga tie stanaa redovni? Po dva dena im kasnat letovite, za na kraj da gi otkazaat.
Од: uste eden nezadovolen patnik
Датум: 31.03.2009 11:42:46
Ne samo sto im kasnat letovite po 2 dena, nego ne si siguren i ako ima let, dali kje ima mesto za tebe, iako si so uredno (i skapo) platen let. Vakov nacionalen avioprevoznik ne ni e treba. Redno e da se stavi red vo rabotenjeto na ovoj SRAM od aviokompanija za Makedonija.
Од: Trajan
Датум: 31.03.2009 11:56:01
Redno e da privatna kompanija kako MAT ako ne e sposobna za rabota da odi vo stečaj i ja nema, a ne da se krie pod imeto "nacionalen" i da se odnesuva monopolistički bez pardon.Da e nekoja druga privatna firma i so 20000,00 evra dolg će otide na baraban a kamoli 20 miliona.Najskap a najloš avioprevoznik toa e MAT.A direktorot podobro da dade otkaz na sebe i da fati da leta otkolku da bide menađer na nešto za koe nema kvalifikacii.Otidoa i mnogu pogolemi avio kompanii kako na Italija,Švajcarija Grčka i drugi so kup personal i avioni a kamoli da ostane MAT so edno avionče i toa iznajmeno od JAT,pa ušte i nacionalen da bide; bruka za Makedonija.
Од: SAD
Датум: 31.03.2009 15:19:59
na mat pod hitno da mu ze zeme licencata. Koga slusnav deka avionceto koe stoe e golemo kolku eden gavran e postaro od 18 godini vednas ke ja vratam kartat kupena za u avgust. ne sakam da rizikuvam i da letam lo gavran star pred umiranje. Ajde begaj tamu, toj ke bil nacionalen prevoznik. posiguren sum sam da letam bes nisto nego so mat. ajde begaj tamu nikogas ne si bil na vreme.
Од: Majk
Датум: 31.03.2009 17:06:06
aman be, ne mi bile mene tolku losi iskustvata so MAT. sum letal 5-6 pati i nemalo problem. vie mnogu emocionalno reagirate...da ne ima drugi pricini?

Најди! во Утрински
Македонија
Бранителите скептични за понудата на Груевски
Бирото за лекови го тужи „Зегин“ за спорна реклама