Број 3435  четврток, 18 ноември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Анализа
Вести








Site Meter
Економија

Познат македонски бренд - илузија

Малата застапеност на нашите производи надвор и извозот, главно, фокусиран на суровини или полупроизводи, се клучните причини зошто Македонија тешко креира сопствен бренд, препознатлив пошироко од регионот, истакнаа учесниците на вчерашната трибина „Како да се креира успешен македонски бренд“.

Последните истражувања покажуваат дека меѓу првите 25 најпрепознатливи брендови од поранешните југословенски републики, како што се „бајадера“, „вегета“, нема ниту еден македонски.

„Во Македонија е полесно да се направи добар бизнис од промовирање странски бренд отколку да се креира свој“, рече Илијанчо Гаговски од „Мајкрософт“, според кого хендикеп е малиот пазар.

„Да зборуваме за македонски бренд познат надвор е илузија во овој момент“, смета Филип Петревски, директор на „Идеја плус“. „Македонски бренд препознатлив на надворешниот пазар не постои, освен можеби на регионално ниво. Не можеме да градиме бренд ако не' нема на пазарот. Тоа е главна причина зашто македонските брендови се толку слаби. Нашите производи не се доволно застапени на пазарите надвор, затоа и не можеме да имаме познати брендови“, рече Петревски. Според него, за креирање бренд се потребни инвестиции врзани со банкарскиот сектор, поддршка на македонските компании, пробивање на производот надвор и негово постепено ширење најпрво на околните пазари, потоа и пошироко. (МИА)


#
Статијата е прочитана 893 пати.

Испрати коментар

Од: ne e bitno
Датум: 18.11.2010 12:16:38
Edinstven hendikep na neuspeh vo sekoj smisol e nedostatok na sebekritika! Da se razmisli covek, sto mi fali, sto treba da podobra, kako ?! Hendikep e spored mene makedonskiot mentalitet! Slovenija ne e nisto pogolema od Makedonija a sepak ima brendovi! Za da se ima brend-treba prvo ideja, a potoa rabota! a ne tribini
Од: pp
Датум: 18.11.2010 13:10:04
како прво - во кои земји е правен мониторинг дали има познат македонски бренд или не? ако сте правеле на запад тогаш нем ани да најдете. проверете на исток - во русија и ЗНД каффетинот е дота добро познат, а вие тоа нити го знаете ниоти сте проучувале. светот не е само америка и европа. проблемот на нашите аналитичари од сите гранки е тоа што ја познаваат ситуацијата во две три држави. појдете бре луѓе шетнете малку видете дека има и други луѓе
Од: јас
Датум: 18.11.2010 17:30:25
А што е воопшто битно дали имаме бренд или немаме ?! Па ние немаме НИКАКВО ПРОИЗВОДСТВО , па ќе сме имале бренд!!!Дали кинезите имаат некаков бренд ?! Се сомневам !! Ама РАСТУРААТ НА СВЕТСКИТЕ ПАЗАРИ !!!!

Најди! во Утрински
Економија
ММФ уште се нуди, ние уште се думаме
Странците не одат ни на суд за нашите матни тендери
Уставен е контра европската регулатива, обвинува Јанакиески
Записите целосно издишаа
 


Greece will fix dates for Balkan EU membership
Former prime minister denounces Romanian president
Balkan states welcome Nato's commitment to the region