Број 3395  четврток, 30 септември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Вести








Site Meter
Економија

„Луј Витон“ најскап европски бренд

Најскап европски бренд годинава е францускиот производител на луксузна стока „Луј Витон Мое Хенеси“, чија вредност се проценува на 27,6 милијарди евра. Ова се наведува во најновиот извештај на „Евробренд 2010“.

Втор најскап бренд во Европа е финската „Нокија“ со вредност од 25,33 милијарди евра, а трет е британскиот „Водафон“, кој се проценува на 25,32 милијарди евра.

Виенскиот Институт за европски брендови изработил студија „Еуробренд 2010“, на која се рангирани највредните брендови во Европа, а притоа биле оценувани 3.000 корпорации во 24 земји од 16 индустриски гранки.

Директорот на Институтот, Герхард Хребицк, изјави дека најголем раст годинава забележале брендовите од фармацевтската, здравствената и биотехнолошката индустрија. Најзначителен пораст забележа фармацевтската куќа „Глаксо Смит Клајн“, за 34,6 проценти, а потоа следува францускиот фармацевтски гигант „Санофи Авентис“ со 19,1 и „Новаратис“ со раст од 11,6 отсто. (Ек.Р.)




#
Статијата е прочитана 582 пати.

Испрати коментар
Најди! во Утрински
Економија
Аеродромите се градат, ТАВ уште бара пари
Само што пркна, индустријата пак паѓа
Кој останува со бугарска кола, ќе вози со страв
Цела Европа на нозе против строгите мерки
СДСМ
Оставка во АЕК - семејни или други мотиви?
Креативност со „андроид“ на „Оне“






Bulgarians proud to see one of their own as president of Brazil
Sports and aid part of first regatta around Africa
Elections in Bosnia promise little change