Брoj 2672  сабота, 26 април 2008
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Време
Хороскоп
Што прават денеска

Претходен број


Site Meter
На прво место

САД бараат Македонија поскоро да влезе во НАТО

Даниел Фрид ја повтори силната американска поддршка на Македонија

ВАШИНГТОН – САД ќе продолжат со поддршката на медијаторот Метју Нимиц да им помогне на Скопје и на Атина да најдат заемно прифатливо решение околу името и Македонија колку што може поскоро да биде во НАТО. Ова го изјави помошникот на американскиот државен секретар, Даниел Фрид, во обраќање пред Комисијата за надворешни работи на Претставничкиот дом. „САД работат со Грција, другите сојузници, како и со Македонија, во поддршка на овој процес“, посочи Фрид. Тој во говорот на тема „Самитот во Букурешт и патот напред за НАТО“ ја повтори силната американска поддршка Македонија да им се приклучи на Албанија и на Хрватска кон НАТО. Фрид ја повтори изјавата на американскиот претседател Џорџ Буш дека „американската позиција е јасна – Македонија треба да го заземе своето место во НАТО колку што е можно поскоро“.


Даниел Фрид на средба со претседателот Црвенковски

„Во Загреб, непосредно по Самитот на НАТО, претседателот Буш се сретна со лидерите на Македонија, Албанија и на Хрватска за да ги прослават поканите за влез во Алијансата. Тој ја повтори нашата заложба за идното членство на Македонија и и' понуди помош на земјата да го реши прашањето за името колку што е можно побрзо“, наведе Фрид во обраќањето во Претставничкиот дом. (Макфакс)


Статијата е прочитана 2034 пати.

Испрати коментар

Од: Mihajlov
Датум: 26.04.2008 00:18:18
Strateshki sojuznici na USA ne se makedoncite tuku albancite. Samo e prashanje na vremeto, koga albancite vo Kosovo, Albanija, Makedonija i Crna Gora kje se obedinat. Na crnogorcite nema da im preostane nishto drugo, tuku da se obedinat so srbite, bidejkhi megu niv ja nema jazichnata bariera, kako megu makedoncite i bugarite, shto ja podigna Blazhe Koneski.
Од: Bashkim-Skopje
Датум: 26.04.2008 01:18:25
G-dine Mihaj;ov , ovoj tvojot text (komentar ) 50 pati istoto go citam , napamet go znaes . ili go imate kopirano ? Zarem za sekoja TEMA , Albancite gi vmesas ? Crna Gora vikas , pa tamu ima e golem del od Muslimanska nacionalnost (Bosnjaci) , .. Najdi drug Komentar , deka ovoj i jas go nauciv na-pamet.
Од: George Strumica Melbourne
Датум: 26.04.2008 01:23:13
Kolku se smesni bugarive, ne propustaat prilika za da iskomentirat kako nie navodno sme "bugari". Neli gledaat deka ne sme isto i deka ne sakame da sme isto, bidejki ne sme. Srbite, Hrvatite, Crnogorcite zboruvaat isti jazik ili bez barieri kako sto vika bugarinov vo komentarot i pak ne se edno isto tuku se razlicni narodi. Se prasuvam koga tie ke svatat deka i nie sme razlicen narod (sme bile, sme i ke bideme razlicen) od bugarite. I vekje ednas da prestanat so nivnata iredentisticka politika, navodno sme ist narod samo za da zgrabat uste zemja.
Од: macedon_mk
Датум: 26.04.2008 03:00:35
Se slozuvam so George od Strumica celosno e vo pravo nie sme mnogu porazlicni od Bugarite odkolku sto se srbite i hrvatite edni od drugi.
Од: VE
Датум: 26.04.2008 04:07:20
Vakvi kako sto sme dolna marka pregovarame za imeto na svojata drzava,si go negirame svojot identitet,albancite,glava krenaa,bugarite i tie neznam kako ne se sramat da od nas da vikaat sme bugari.Nie sme cergari bez dostoinstvo,djubrinjka,dozvolivme sekoj da e... Makedonija,pa inajdolnive,klosari,nepismeni do vcera,lopari,kuci do podnebesi kurba evropa im napraj,i uste Vladava saka orden kaj da i stavime samo da se zaprasaat.Jas gi prasuvam i SDS i DPMNE dali i koga e prodadoa Zapadna Makedonija,zatoa site se iselija vo toa SK,pusto vi ostanalo.....
Од: jimmy1
Датум: 26.04.2008 05:13:48
Bashkim, na Mihajlov nekoj mu go ima napisano ovaj komentar i zatoa samo istiot go stava nasekade. Covekot e nepismen. Go zalam no nemozam da mu pomognam. Ne ni treba nikakva podrska od nikogo dokolku se uste se spomnuva za nekakov kompromis za imeto. Isti takvi podrski ni davaat i EU i NATO ali sekoj den stavaat novi kriteriumi za Makedonija. Site se zdruzeni so fasisticka Grcija i ona sto go zapocnaa vo 1913 godina za unistuvanje na Makedonija i Makedonskata nacija prodolzuva i denes. Isprativ protesno pismo vo EU i NATO, od EU mi vratija odgovor vaka: dobivme pismo pisuvano na jazik sto e nerazbirliv za nas i nemame preveduvac. Im rekov deka toa e Makedonski jazik, koi i vie kako Grcite ne sakate da go spomnite imeto, pa im go prativ na engleski barem da go procitaat. Ne ni treba clenstvo nikade dokolku se bara promena na naseto ime. Nie sme bile Makedonci i Makedonci ke ostaneme zasekogas. A sto EU i NATO sporot so Grcija go gledaa kako precka za clenstvo, toa e nivni problem.
Од: Makeconec vo EU
Датум: 26.04.2008 10:19:10
Aman veke so toa Bugarite, pustete gi neka pisuvaat, samo toa go mozat. Koncentrirajte se na vistinskiot problem, Albanija ve pretrka, alo....
Од: MKD
Датум: 26.04.2008 12:33:46
Uste ne im doadja pametot na nasite rakovoditeli ili pa se tolku glupavi.Zarem na nieden ne mu teknuva koga imaat vakvi sredbi so nekoj od nadvor ednas za sekogas da im bide na jasno deka Republika Makedonija ne moze da pregovara veke za imeto i tocka ako ne primite kako Republika Makedonija dobro ako ne pak Dobro no naseto ime e toa Republika Makedonija i taka ke OSTANE.NIKAKVI uslovi za priem kako sto e imeto na drzavata,ako grcite imaat problem toa e niven a ne nas.
Од: Star skopjanec
Датум: 26.04.2008 12:58:38
Da, nie sme "posbna nacija". Togas zosto ne ne priznavaat? Zosto tie vo Albanija velat deka se Bugari a ne Makedonci. Zosto nikoj ne ni go priznava imeto, jazikot, crkvata, istorijata, identitetot. Pa nie bre sme Bugari i bugari ke ostaneme. Ako se somnevate, prasajte go vasiot eks-premier. A sto se odnesuva do sojuznistvoto so Amerika, gospodinot Mihajlov e vo pravo: Amerika e sojuznik na Albancite. Toa sto nas ne farba so podrskata za NATO, e prikazna za deca. Da sakase Amerika, Grcija ne ke se osmeluvase da stavi veto. Kolku sto gledam, ke staneme zapadna provincija na Majka Blgarija, i ke se granicime so Albanija, ama granicata ke bide na Vardar. Mislam deka ke go prebolime lesno, bidejki sme EDINSTVENA GRUPA NA BALKANOT BEZ NACIONALNO DOSTOINSTVO. A teorijata za makedonstinata i makedonskata nacija ke ostane samo eden neostvaren son na velikospskite ambicii. Nie sme produkt na kominternata. Sega koga komunizmot go snema, vreme e da se ispravat greskite od minatoto...
Од: Nikola Makedonski
Датум: 26.04.2008 13:41:10
Poskoro da sme vlezele....abe aman ziti oci dostate... do vcera velea vie ste vlezeni samo treba malku da resime nekoj problem so imeto.... sega koe e realno ime...Severna Makedonija,Gorna Makedonija,Evropska Makedonija,Amerikanska Makedonija,Albanska Makedonija.....znaci vo idnina nikako...500 god pod tursko imeto ne ni go smenaja ..... i crkva ne turnaa ....
Од: slavjan
Датум: 26.04.2008 14:55:30
Srbite i hrvatite doshle na Balkanot vo 7mi vek kako 2 razlichni pleminja. Hrvatite se katolici i ne bile 5 veka pod tursko ropstvo, tuku vo skllopot na Avstro-Ungarija.
Од: newyorker_74
Датум: 26.04.2008 15:55:45
ovoj Mihajlov e izgleda srbin ili e poveke za srbija otkolku za makedonija .....ne smeeme da smenime ni ime ni identitet vo toj slucaj ne ni treba nato i evropa caos
Од: za Slavjan
Датум: 26.04.2008 21:55:44
да, хрватите и србите дошле од зад карпатите во седми век, србите како православни, а хрватите како католици....Која будала си...еј
Од: aco
Датум: 27.04.2008 01:34:26
Amerikancive se igraat so sudbinata nasa kako I sekoja zapadna zemja so pecalbarite - krvta ni ja cicaat poleka dodeka na ostaneme so koski I koza....nasata vlada ako imaat "balls" treba da ignoriraat seko drug predlog osven Republika Makedonija. Albancite, Bugarite I Grcite treba da bidat presrekni sto ziveat na Makedonska teritorija. Crvenkovski treba da mu go cica na amerikancite za da di obelodenat dokmentite vo koi e zapecateno kako Makedonija e rasparcena I deka 2013 ke bide 100 - termin po koj Makedonija treba da gi dobie odcepenite delovi...so sreka I sreken Veligden na site Makedonci vo svetot
Од: Venko Markoski
Датум: 27.04.2008 11:00:02
Parv e gospodinot jimmy1. Za dokaz na identiteot trebe da se prevedat na makedonski jazik arhivite na TMORO, VMORO ,VMRO na Makedonskiot Kulturen Institut, osmanskite arhivi do 1913 g , Bukureskiot m.d. Zinzifov, Miladinovci, Vapcarov i vsicko do 1944 g. Da se sledva obidot na Simon Petljura, Mazepa i Bandera. Hristis Voskrese! Radujte se pravoslavnye!
Од: GJORGI KAVADARCI SVEDSKA
Датум: 27.04.2008 18:21:16
Samo sakam nasite da izdrzat do 2012 god,da se otvore bukureskiot dogovor,tamu ima mnogu jasni raboti i slucki,ama kako sto gledam nasata politika ne e mnogu seriozna so imeto,i se pravat mnogu problemi sto ne se vo nasa korist,zatoa ke kazam,makedonceto si e makedonce.............
Од: Marina
Датум: 27.04.2008 21:54:46
Ne im veruvam na USA, ako navistina sakaat Makedonija vo NATO, i ako se za covekovi prava, Makedonija ke bese vo NATO pod imeto R. Makedonija. A i vo ON ke ni go priznaea imeto, zasto USA dava njpojke pari na Obedineti Nacii i USA resava. Vo Irak i vo Srbija napadnaa bez nikoj da gi spreci, i toa bese ilegalno. Pa bi mozela Amerika Makedonija polu ilegalno da ja vnese vo NATO, da saka, ako im treba Makedonija. Ne veruvajte im, vi vetuvaat zemski raj... Ne e USA se... Pari se zemaat i so drugi drzavi na pr. od Bliski Istok. Ne barajte poveke priznanie deka sme Makedonci... Ako nekoj me prifaka kakov sum, me prifaka i kako Makedonec. A ako ne me prifaka kako Makedonec, togas ne bi me prifatil ni kako Albanec, tuku samo kako mrtov be me prifatil.
Од: Goce Viena
Датум: 27.04.2008 23:07:10
ma koe resenie se ocekuva i bara treba cel svet da razbere imame ime Makedonija ne priznaa 120 zemji vo svetot toa treba i drugite da go storat i prikaznata e zavrsena,pa ne sme deca vo gradinka pa ke igrame igra menuvanje na ime,grcistava se ponasaat ko pijani zapnale smenete pa smenete,gubrina edni,skapan narod bile cel svet gi nauci,pa nema menuvanje na ime ni po koja cena,a tie sto i ponataka mislat toa da go storat ke se isposerat dokraj ke smrdi do nebo,takvaa odluka za makedoncite nema da vazi tie sto ke ja donesat ke odgovaraat itoa kako
Од: Vane
Датум: 27.04.2008 23:25:49
Ve prasuvam zasto nikoj ne go komentira nacistickiot stav na grcija,zasto nikoj ne gi prasuva za izbrkanite makedonci od 1948,zasto nikoj ne gi prasuva grcite zasto ne gi pusta izbrkanite makedonci da si go vidat rodniot kraj,kakva e taa makedonija vo grcija so grci?a kade se makedoncite - sto den denes ne im dava slobodno da se proiznesat kako makedonci??? Da se kaze ova na Svetot malce poglasno.
Од: Dr.Mihail Sorko ,Ohrid .
Датум: 27.04.2008 23:55:22
Republika Grcija go nametna iracionalniot spor so imeto na Republika Makedonija .Nivna zelba e DA GO UNISTAT MAKEDONSKIOT NACIONALEN IDENTITET i za taa cel baraat sojuznicki zemji.No toa NEMA DA IM USPEE!! Istorijata na SVETOT pokazuva deka NACIONALNIOT IDENTITET NA EDEN NAROD NE MOZE DA SE UNISTI SO NIKAKVO FIZICKO ILI DUHOVNO NASILSTVO !!
Од: Makedonec
Датум: 28.04.2008 05:28:31
sdsm go prodadoja imeto na Makedonija i Makedonskoto zname vo 1994 so potpisuvanjeto na vremenata spogodba. kako mozi toa da se zaboravi??? Sdsm se predavnici!
Од: edna kratka istoria
Датум: 28.04.2008 07:48:48
Na dedo moj dedo Joshe e ubien od turcite,na dedo moj tatko e ubien od bugarite,dedo moj ce borel protiv germancite,tie bile Makedonci jas sum Makedonec da zivee Makedonia i Makedonskiot narod.Republica Makedonia Xristianska Pravoslavna Samo So Gospod Napred..

Најди! во Утрински
Барај со НАБУ
На прво место
За стручњаците датумот за ЕУ преамбициозен
Владиката Петар обвини дека малцинствата во Грција се под тортура
Брисел не сака да слави два Велигдена