Број 3288  сабота, 22 мај 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Анализа
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Стил

Site Meter
Економија

Сакаат да плаќаат на шалтер, а не преку Интернет

Банките велат дека се создаваат редици само во одредени денови кога се исплаќаат пензии

Соња Маџовска

За поплаките на граѓаните за чекањето во банките и услужноста на банкарските работници, од банките велат дека оценката е генерализирана �� дека се создаваат редици само во одредени денови кога се исплаќаат пензии и кога стасуваат сметките за наплата. Од Комерцијална банка сметаат дека мрежата од филијали, експозитури, банкомати и шалтери, со кои располага оваа банка, е оптимално развиена во согласност со потребите на граѓаните и со доволен број вработени, според просечниот обем на трансакции што се реализираат во секоја одделна експозитура.

Сепак, од оваа банка велат дека тешко се менува македонскиот менталитет и граѓаните повеќе сакаат да одат на шалтер да завршат работа, наместо да го користат Интернетот. „Оцената дека македонското банкарство се карактеризира со долги редици пред шалтерите ја сметаме за генерализирана, бидејќи ваква состојба може да се забележи само во одредени периоди во месецот, во првата недела меѓу 4. и 7. во месецот кога се врши исплата на пензии и вториот период, од 15. до 20. во месецот кога достасува рокот за плаќање на сметките за јавни услуги, кои треба да се платат најдоцна до 20. во тековниот месец. Тоа се должи на одлуката на Владата за исплата на трите групи пензионери преку транскациски сметки во првата недела од месецот. Само во Комерцијална банка во наведениот период се опслужуваат над 65.000 пензионери. И покрај големиот развој на алтернативни канали, пред се', картичното работење, трајни налози за плаќање сметки за јавни услуги, електронско банкарство, дел од клиентите согласно со своите навики, го користат шалтерот како единствен начин на комуникација со банката“, вели Маја Стевкова-Штериева, главен финансиски директор во Комерцијална банка.

Според неа, банкарскиот сектор прави многу за решавањето на овој проблем. Сепак, останува фактот дека се' уште треба да се работи на подигнување на свеста на населението и уверува дека алтернативните канали, односно е-банкарството граѓаните треба да го користат без никакви предрасуди, бидејќи е максимално безбеден, без никаков ризик. „Комерцијална банка им понуди можност на своите клиенти, физички и правни лица преку користење на Интернет-банката, без да одат на шалтерите, да плаќаат сметки, да пренесуваат средства од една на друга сметка, да ја проверат состојбата и прометот на своите сметки, 24 часа на ден од кое било место во светот. Услугите за правни и физички лица преку Интернет-банката се со пониски цени од услугите што ги добиваат на шалтер, а воедно брзи и ефикасни и едноставни за користење. Плаќањата што ги прават физичките лица во интерниот систем на банката и за плаќање сметки за јавни услуги се бесплатни. Трендот покажува континуирано зголемување на бројот на корисници на електронското банкарство, како и број на електронски реализирани налози“, смета Штериева. Таа вели дека посветуваат големо внимание и на подобрување на услугите од страна на банкарските работници, а преку нивни континуирани обуки сакаат да ја подобрат комуникацијата со клиентите и ефикасноста при давање на услугите. „Дополнително, банката има уште еден канал за дистрибуција на информации, СМС-банкарство. Преку овој канал клиентите можат да добиваат информации за секоја направена трансакција со картичка, потсетување за изминување на рокот на важност на картичката, како и информации за нови производи“, објаснува Штериева.


#
Статијата е прочитана 1256 пати.

Испрати коментар

Од: Itar Pejo
Датум: 22.05.2010 00:41:05
Vlasta se fali deka Makedonija e megu vrvnite zemji po koristenje na Internet! Za sto?
Од: Elena
Датум: 22.05.2010 01:45:08
Не е точно дека граѓаните повеќе сакаат да чекаат пред шалтер отколку да плаќаат со електронско банкарство. Голем дел (не сите) од државните институции не сакаат да прифатат вакви вирмани и бараат откако ќе се плати по пат на електронско банкарство вирманот да се однесе во банка за да се стави печат од банката ( а не можат да кажат каде во законот тоа е предвидено). Треба да се реши овој проблем кај дел од државните институции. Во спротивно немаме функционално електронско банкарство.
Од: Administrativec
Датум: 23.05.2010 11:25:00
Sekoja cest za Komercijalna banka. Bez konkurencija najdobra banka. Ima i dovolno salteri i bankomati i retko ima guzva koja nie gragjanite sami si ja sozdavama. Jas go koristam internetot za plakanje na site smetki eve veke 1,5 god. i mnogu sum zadovolen, nema nikakov problem. Vo banka ne sum vlegol kojznae od koga. Smetkata si ja gledam preku internet i mozam da vi kazam deka sistemot e 100% siguren. Probajte i vie da gi izbegnete turkanicite, podobro e. Pozdrav.

Најди! во Утрински
Економија
Жестока расправа во германскиот парламент за помошта на еврото
Почнаа подготовките за ребаланс
„Виена иншуренс“ ќе се шири кај нас
Пад на цените на телефонските услуги?
„Сава табак“ ќе продава осигурување во „Together“