Број 3410  вторник, 19 октомври 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Фељтон
Вести








Site Meter
Економија

Скапите чанти и часовници одат како алва

Познатите светски модни куќи и производители на луксузна стока задоволно ги тријат рацете, благодарение на растот на побарувачката во земјите чии пазари бележат пораст, пред се', Кина. Нивниот квартален резултат ги надмина очекувањата на аналитичарите, така што би можело целосно да сметаат на многу успешна 2010 година.

Претходната година за производителите на луксузна стока беше најслаба во последниве две децении, така што не чуди што аналитичарите и компаниите беа резервирани во процените за 2010 година.

Сепак, излезе дека можностите во овој сектор се многу добри, благодарение во голема мера на се' побогатите Кинези, кои многу купуваат скапи костуми, чанти и часовници.

Францускиот производител на луксузна стока „Луј Витон“, кој е сопственик на највредната европска марка за оваа година, објави зголемување на приходите за 23 отсто, на 5,1 милијарда евра во третото тримесечје, благодарение на растот на популарноста на неговите производи во Кина и на ослабнатото евро.

Овој резултат ги надмина очекувањата на аналитичарите, кои прогнозираа приход од 4,9 милијарди долари. Во изминативе девет месеци Витон оствари промет од 14,2 милијарди долари, надминувајќи ги прогнозите на аналитичарите за повеќе од 200 милиона долари. (Ек.Р.)


#
Статијата е прочитана 1818 пати.

Испрати коментар
Најди! во Утрински
Економија
Aдитивите ќе значат крај на тутунарството
Епидемија од неплатени сметки
Доматите донесоа профит, грозјето во була
Eкономијата ќе тргне cо радикални мерки
Младите полни со идеи за бизнис, ама без пари
Груевски






EU to move ahead on Serbia accession, add tough conditions
Bulgaria's landmark anti-mafia case unravels
Hungary waters down procurement rules for EU presidency