Број 3648  петок, 05 август 2011
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Анализа
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Онлајн вести








Site Meter
Економија

Флоријан Нидерсус е нов главен маркетинг-директор на „Вип“

Флоријан Нидерсус е нов главен маркетинг-директор на операторот „Вип“, кој стапува на должност на 4 септември годинава.

Нидерсус ќе го наследи Марио Цвитковиќ, кој го продолжува својот ангажман во групацијата „Телеком Австрија“ како главен маркетинг-директор на Випнет, Хрватска. Цвитковиќ на оваа позиција беше од почетокот на работата на операторот „Вип“ во Македонија пред четири години.

„Си одам од земјата во која ќе остане најголем дел од моето срце. За четиригодишното работење на операторот ’Вип‘, привлековме 500.000 корисници и освоивме 22 отсто од пазарниот удел, што е заедничко достигнување на одличниот тим на ’Вип‘. Беше незаборавно искуство да се биде дел од тимот и вистински уживав во времето поминато во Македонија“, рече Цвитковиќ.

Тој нагласи дека неговиот наследник е многу млад и успешен со што, како што рече, се покажува дека Македонија е во фокусот на групацијата и оти македонскиот пазар е многу значаен за неа.

Новиот главен маркетинг-директор на ВИП, Нидерсус, веќе 12 години работи во групацијата и досега сменил шест раководни работни места.

„Ми претставува особено задоволство да му се придружам на успешниот тим на операторот ’Вип‘, најмлад и најуспешен член на нашата групација. Марио зад себе остави успешен и добар тим кој и понатаму ќе се развива“, изјави вчера Нидерсус. (А.С.)


#
Статијата е прочитана 683 пати.

Испрати коментар
Најди! во Утрински
Економија
Три или три и пол - нам ни треба двојно
Хрватска ги намалува ратите на кредити во франци
Турски фирми ќе инвестираат во Грција и во Романија
Бум на германската автомобилска индустрија

"""