Број 3405  среда, 13 октомври 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Фељтон
Вести








Site Meter
Забава

Превенција

Со маркетинг за спречување самоубиства

Тоа дека маркетингот може да направи чуда е идеологијата на 21 век. Сега амбициите на маркетингот почнаа да се насочуваат и во конкретно спасување животи. Барем во нашето северно соседство.

Ако некој се обиде да скокне од највисокиот белградски мост за да се убие, на површината на водата ќе здогледа оглас „Не сте сами“, заедно со телефонски број за помош.

Тоа е најновиот маркетиншки проект на српската Канцеларија за спречување самоубиства, а го реализирала компанијата „Мекен Ериксон“.

Во Србија, каде што годишно се самоубиваат околу 1.500 луѓе, од кои четириесетина скокаат токму од највисокиот белградски мост, ваквиот маркетинг, кој има цел да им помогне на несреќните, добро е таргетиран и одговорните се надеваат дека ќе биде успешен.


#
Статијата е прочитана 419 пати.

Испрати коментар


Најди! во Утрински
Забава
Откриени истребувачите на пчели
Три години без Тоше
Нов сингл на „Некст тајм“
Двемилионска тужба против „Епл“
Кокаинот услов за успешна кариера
Доцна легнуваат, доцна стануваат






Analysts critical of Hungary's extra taxes
New Dutch government to take tough stance on Serbian accession
EU and US have 'converging' views on Kosovo and Serbia