Број 2815  сабота, 18 октомври 2008
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Анализа
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска

Претходен број


Site Meter
Скопје

За една година ќе почне да се гради подземната улица покрај кејот

Изведбата е обврска на инвеститорите на новиот објект и ќе ги чини 1,5 милион евра

Деспина Трајковска

Подземната сообраќајница која треба да биде единствен сообраќаен линк со новата деловна зграда што почна да се гради на кејот, со изведба ќе стартува дури за една година. Дотогаш фирмите инвеститори „Дивелоп“ и „Латис“ планираат објектот да се изгради до фаза на карабина. И покрај „тежината“ на зафатот за подземната улица, како што оценуваат некои, инвеститорите сметаат дека ќе завршат со обврската навремено и без проблеми.

„Ќе се гради една обична сервисна улица, а не автопат. Единствено можеби скептични се некои теоретичари и тоа само затоа што станува збор за подземна сообраќајница. Но, не постои простор за сомневање“, уверува Александар Ивановски, управителот на „Дивелоп“.

Тој вели дека се' уште немаат готов проект за подземната улица, но се работи на него. Инвеститорите потенцираат дека имаат сознанија од речиси сите надлежни институции дека со изградбата на улицата нема да се наруши статиката на потпорниот ѕид, ниту, пак, ќе се јават проблеми поради близината на Вардар и подземните води. Проценето е дека подземната врска со објектот ќе чини 1,5 милион евра. Во зградата, пак, инвеститорите ќе вложиле 10 милиони евра, а за комуналии платиле 1.100.000 евра.

И по дваесетина дена работа на терен, травертинските плочи се' уште се вадат. Се привршува со организирање на градилиштето, но патот по кој е дозволено да минува механизацијата, по должината на кејот покрај ѕидот, се' уште не е трасиран. Таква траса, согласно со урбанистичкиот план, всушност, ќе има и подземната сообраќајница. Влезот ќе биде од кај киоскот кај „Холидеј ин“.

„Неколку дена отстапување од динамичкиот план за работа ништо не значи. Имаме разбирање за околните локали, односно летните тераси, па поради тоа се' уште не сакаме да почнеме со оградување“, објаснува Ивановски.

Според проектот, деловната зграда која ќе никне на просторот меѓу некогашен „Метропол“ и коритото на Вардар ќе има шест ката. Во делови фасадата ќе личи на некогашниот објект на Народна банка, кој се наоѓал на истата локација до катастрофалниот земјотрес. Иако инвеститорите ја добија градежната дозвола пред повеќе од половина година, со работа на терен стартуваа неколку месеци подоцна, бидејќи чекаа градските власти да го сменат својот став и конечно да им издадат сообраќајна согласност за проектот. Градот ги обврза инвеститорите откако ќе го изградат објектот, кејот да го вратат во првобитна положба.


Статијата е прочитана 641 пати.

Испрати коментар

Од: ArhiTEKT
Датум: 18.10.2008 09:22:16
me zacudija pausalnite izjavi za pristapen pat i za gradiliste i za postojana upotreba. Ke treba da se pojasni od gradezna gledna tocka kako toa e izvodlivo toj "servisen pat" minimum sirina trebad a ima 7m dodete uste po 1m od dvete strani do zidot toa se 9m pa potoa treba da se izgradi zid za koj sto treba uste da receme po 1m. znaci se raboti za minimalni 11m sirina na pat za koj sto nemame nitu proekt soobrakajno resenie a imame dozvola za gradba. Toa ne e izvodlivo za obicnite smrtnici. No temata e gradeznit del za koj ke treba da odobri pristapan pat koj isto taka mora da e izmegu zidot na keyot i drvoredot (masite) del koj e poplocen i izgotven za pesacka zona, zamislete sto ke se sluci koga po toj pat ke pocnat da se dvizat kamioni so tezina od 10toni tovar i nivna tezina od 3 toni 13toni mozetre samo da zamislite toj "pat" na sto ke zalici. Pozdemniot pat treba da ima proekt, koj sto treba da se odobri.
Од: Klinton
Датум: 19.10.2008 00:35:10
Podobro e Vardar da bide podzemen, da mu napravat shirok kanal i neka tece pod zemja. Taka nema da ni trebaat mostovi i soobrakajot ke se odviva mnogu polesno.

Најди! во Утрински
Барај со НАБУ
Скопје
Почнува обележувањето за зонско паркирање во центарот
Ограничен сообраќајот кај Момин Поток
Се враќа рампата на паркингот кај „Свети Димитрија“
Антикорупциска го чека Уставен суд за „Мал ринг“
Децата без родители во „Екшн-парк“