Број 3407  петок, 15 октомври 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Фељтон
Магазин
Вести








Site Meter
Економија

„Блум“, нов природен сок

„Блuм“ е негазиран природен сок и нектар, нов бренд на Прилепска пиварница, кој таа почна да го произведува и да го продава. Понудата на пет нови „Блuм“ вкусови, портокал, праска, јаболко, тропско овошје, шумско овошје е наменета да се задоволи вкусот на секој потрошувач. „Со лансирањето на новиот негазиран природен сок и нектар ’Блuм‘, сакавме да го зголемиме асортиманот на македонски производи, кои ќе се понудат на нашиот пазар“, изјави генералниот директор на Прилепска пиварница, Сашко Самарџиоски. Сите вкусови на „Блuм“ се достапни во два типа пакување: стаклена амбалажа 0,25 литри и картонско пакување од еден литар. (А.С.)






#
Статијата е прочитана 779 пати.

Испрати коментар

Од: mene
Датум: 15.10.2010 16:00:05
Imeto na pijalokot smetam deka nee soodvetno izbran, i mislam deka toa ime potrosuvacite ke gi potsekja na "bljak" .
Од: mira
Датум: 15.10.2010 19:34:53
Баш така, непријатно изненадување од Самарџиоски во поглед на брендирањето на производот и изборот на име.........искрено потсетува на едно време кога сите ТП си регистрираа фирми со назив од типот.....почетните букви од имињата на ќерка, сопруга, син.....

Најди! во Утрински
Економија
Се' потешко се враќаат кредитите
Социјалците не се запалија на субвенциите за струја
Забраната за адитиви во цигарите нема да го загрозат тутунарството
За успешни проекти - гратис банкарски пари
ЕИБ делумно ќе ја финансира гасификацијата
Слабиот долар го поскапе златото
СДСМ






Macedonia's fences do not make good neighbours
Croatia heading for possible early elections
Commission expected to give green light to Montenegro EU candidacy