Број 3460  сабота, 18 декември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Анализа
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Фељтон
Стил








Site Meter
Спорт
Кројф разочаран зашто Барса го „продаде“ дресот

Барселона со години одбиваше да стави реклама на својот дрес. Последните години на скапото место стоеше УНИЦЕФ. Се разбира светската организација за заштита на децата не го плати тоа. Напротив Барса секоја година донира средства во УНИЦЕФ.

Но, пред неколку дена каталонскиот клуб објави дека е постигнат договор со катарска фирма, чие име ќе стои на дресот на актуелниот шпански првак и ќе биде присутно до сезоната 2015/2016. Договорот е вреден 30 милиони евра по сезона и е рекорден. Барселона со овој потег ќе го промовира Катар како домаќин на СП 2022 година. Ушрвата е задоволна од дилот, но не и легендата на клубот Јохан Кројф. „Секогаш сме се држеле до слоганот: „Поголеми од клубот“, но со овој договор станавме само еден од многуте клубови. Бев убеден дека Барса никогаш нем ада посегне по такво нешто, но за жал, сум се излажал“, вели Кројф.

#
Статијата е прочитана 911 пати.

Испрати коментар
Најди! во Утрински
Спорт
Мекејлеб играч на колото во Евролига
Интер против Баерн во реприза на ланското финале во ЛШ
Бостон останува главна приказна во лигата
Интер и Пандев го искачуваат светскиот врв
Црногорките ја запреа забревтаната Данска
Македонија во втор шешир во ждрепката
Атлетико Мадрид надвор од трката за одбрана на трофејот
Победа и пораз на Георгиев во Банско
Маринова 34. на СП на 400 м слободно