Број 3379  сабота, 11 септември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Стил

Site Meter
Економија

Повеќе време на „Фејсбук“ отколку на „Гугл“

Сиетл - Американските корисници на Интернет повеќе време трошат за комуникација на „Фејсбук“ отколку на пребарувачот „Гугл“, покажуваат резултатите на најновото истражување на аналитичката компанија „Комскор“.

Во август американските веб-корисници вкупно поминале 41,1 милион минути на „Фејсбук“, што претставува 9,9 отсто од вкупниот број минути користени на Интернет. На „Гугл“, пак, поминале 39,8 милиони минути, односно 9,6 проценти од вкупниот број минути користени на Интернет. Во времето поминато на „Гугл“ е пресметано и времето поминато на најпопуларните Интернет-страници „Јутјуб“, „Гмејл“ и „Гугл њуз“.

На трето место е „Јаху“, каде што корисниците на Интернет поминале 37,7 милиони минути или 9,1 отсто од вкупното он-лајн време.

„Фејсбук“ во јули првпат го зазеде првото место од „Гугл“, додека во август минатата година Интернет-корисниците поминале исто време на двете мрежи.

„Комскор“ ја заснова својата анализа на извештајот на поврзаните групи од два милиона Интернет-корисници во светот и податоците од серверите на веб-сајтовите, но не е пресметано времето за поставување на фотографиите и за „апдејтување“ на пораките на статусот. (МИА)


#
Статијата е прочитана 660 пати.

Испрати коментар
Најди! во Утрински
Економија
Потребни се 1,6 млд. евра во обновливи извори енергија
Грчките трафики згаснуваат без цигарите
Помина ли возот за Македонија?
Владата не попушта за бугарските таблички
Индустриските производи поскапи за 7,7 отсто
Светската економија бавно закрепнува
Македонија сака во „Набуко“
Нови шест месеци без претплата
Реформите ја подобрија конкурентноста