Број 3439  вторник, 23 ноември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска








Site Meter

Скопскиот Менхетeн се урна од 100 ката на 40

Турскиот холдинг „Џеваир“ нема да ја искористи можноста за изградба на облакодери од 125 ката

Деспина Трајковска


Наместо стокатници во Аеродром, ќе се градат четири четириесеткатници. Турскиот холдинг „Џеваир“ од Истанбул, кој го купи плацот за изградба на стокатниците за 1,6 милиони евра, нема да ја искористи можноста да изгради облакодери високи до 125 ката. Откако од компанијата ги „снимиле“ условите на теренот, одлучиле да инвестираат во поскромни објекти, иако урбанистичкиот план предвидува изградба на таканаречен скопски Менхетeн. Се очекува изградбата да започне по новогодишните празници.

Градоначалникот Ивица Коневски вели дека Турците периодов обезбедуваат машини потребни за геомеханичко испитување на теренот, а истовремено се подготвуваат да ја почнат и процедурата за добивање градежна дозвола.

„Верувам дека целата постапка ќе заврши во скоро време, оти станува збор за навистина сериозна компанија со реноме, чиј влез во Аеродром ќе ја означи досега најголемата инвестиција од оваа сфера во нашата општина, но и во Скопје. Станува збор за проект вреден речиси 200 милиони евра, од кои општината ќе инкасира околу 1 милион евра само од комуналии“, вели Коневски.

Според градоначалникот, скопскиот Менхетн ќе го сочинуваат, генерално, станови, но и значителен дел деловни простории, а Турците планираат да градат и трговски центар. Зградите ќе имаат 40 ката, иако ДУП-от дозволува изградба на висококатници високи дури до 125 ката, но обврзува да не се пониски 33 ката.

Трусното подрачје на Скопје, како и условите за изградба на потребната инфраструктура биле дел од главните причини од кои од „Џеваир“ не се одлучиле да изградат толку високи објекти. Според нивните анализи и од досегашното искуство во градење, утврдиле дека просторот предвиден за градба, меѓу бензинската пумпа „Макоил“ и касарната „Гоце Делчев“ е идеален за четири четириесеткатници. „Снимањето“ на условите на теренот беше една од причините зошто веднаш по лицитацијата за земјиштето, од компанијата не кажаа што и колку планираат да градат. Ибраим Џеваир, сопственик на холдингот, единствено изјави оти е убеден дека тоа ќе бидат згради досега невидени во Скопје и во Македонија.

Инаку, компанијата „Џеваир“ во своето шеесетгодишно постоење има изградено неколку хотели со пет ѕвезди, фабрики и трговски центар во Истанбул, а свои објекти има и во Либан и во Саудиска Арабија. Влезот во Македонија го најавува токму преку општината Аеродром, регистрирани преку фирмата „Турк-Мак“.

Сопственици на наменското земјиште станаа по пат на лицитација на која за еден квадрат понудија 4.700 денари, што беше само за 100 денари повеќе од почетната утврдена цена. Земјиштето, практично, доби сопственик во вториот обид за отуѓување, и тоа по половина година откако прв пат беше понудено на лицитација, но тогаш немаше заинтересирана компанија што би инвестирала во досега невидениот проект за Скопје.


#
Статијата е прочитана 5653 пати.

Испрати коментар

Од: Stojko
Датум: 23.11.2010 12:32:20
Glupost!
Од: mitre
Датум: 23.11.2010 13:16:17
pak islamski kapitalo vo skopje
Од: Itar Pejo
Датум: 23.11.2010 13:22:12
Klasika. Tender za stokatnici, nikoj lud ne se javuva. Osven eden. Posle se premislil i op: 40. Kako znael deka nema da mu se ponisti tenderot? Isto kako i toj sto ce gradese kargo vo Stip! A za toa vreme DPMNE strizi, strizi ovcicki ...
Од: suze
Датум: 23.11.2010 13:30:29
So koe protivpozarno vozilo ke stignat do 40-ti kat ako treba. Na sto ke licata tie cudovista koga vo prosek zgradite imame 10-tina kata i koga ke zapre gluposta na Koce i Nikola?
Од: Marko
Датум: 23.11.2010 14:09:24
Jas bi rekol mnogu pameten poteg, zasto samo so golemi proekti moze da se ogovori na naplivot pobaruvacka za stanovi vo Skopje, sto ja diga cenata. Konecno ako padne cenata ke mozat normalni luge da kupat stan. Toa mislam deka e i celta na proektov. A za stokatnici vo skopje, tie mozat da se gradat, iako sme na trusno podracje. Kjoto i Tokio se na uste ponedtabilno podracje pa sekoj grad ima po 50 stokatnici sigurno. Gradeznistvoto i tehnologijata imaat odgovor za se denes. A drugo prasanje e dali imame soobrakajno resenie za cetiri 100katnici, i sto e poisplatlivo za investitorot. Normalno ne ni ima vo skopje takva pobaruvacka za stanovi sto bi pokrila 4 stokatnoci. Pa samo vo edna stokatnica bi imalo 450 stana.
Од: oko
Датум: 23.11.2010 14:41:29
Sto sakate be luge gledajte deka se gradi deka normalno nekoj ke profitira no i ke ima stanovi za zainteresirani kupuvaci....sto samo kritikuvate i plukate
Од: deli
Датум: 23.11.2010 15:38:12
Skopski Menheten so oblakoderi, beter od New York... Triumfalna kapija isto kako vo Paris... Crvenite autobusi na sprat kako vo London... Skopjaniteee... Breeee! Komu kako vami!
Од: mirko
Датум: 23.11.2010 15:46:36
Очигледно многу од читателиве и невиделе ништо повеќе од својот двор.40 ката и не е баш нешто.Ама добро за старт. Поздрав од Дубаи кои пред 30 години бил куќи од кал, само тука не живеат скептици и затоа има работа за многу странски работници како мене.А затвореноста на МК и вакви размислувања водат само до кукање како нема работа.Нема зашто ја бркате убаво е легачки да се зима социјала.
Од: tomas
Датум: 23.11.2010 16:39:10
fala bogu skopje da zalici barem od urbanisticka strana kako nekoj svetski glaven grad,do koga so niski zgradi,no ripni pa kazi opa ,zasto se se pocnuva i se ostava da ne kazam vecno(hotelot karsi ramstor,era city kaj saem i dr) pozz
Од: od doma
Датум: 23.11.2010 18:43:09
Vakvi gradbi se MOZEBI isplatlivi za golemi gradovi, odnosno zemji so brojno naselenie i aktivno zgolemuvanje na naselenieto. Na eden kat vo vakvi gradbi vo EU kade ziveam , ima 11 apartmani! E pa ,sega presmetajte kolku ziteli ke ima povekekatnicata. Od druga strana, finansiski tie se mnogu skapi bidejki baarat redovni poptavki i odrzuvanja,dezuren domar( so zivealiste) dnevna i nokna zastitna i vatrogasna sluzba, higienski rabotnici, greenje i mnogu drugo, sto povelekuva ogromni troskovi na stanarite i tie mesecni obvrski se golemi kolku edna pogolema naemnina. Kaj nas,toa ke bide vistinski problem, na koj se dodava i odgovornosta za liftot i t. n. t.n....generalno ;ideja nepogodna za nasite moznost i, osven da ostanat sluzat kako dokument za edno "ludo vreme"!
Од: sase
Датум: 23.11.2010 19:18:06
konecno i vo Skopje nekoj reprezentativen objekt
Од: samovraboten
Датум: 23.11.2010 21:13:25
Do Marko i Mirko Po komentarive izgledate dosta proshetani i ste go videle beliov svet Pa taka ako vo Tokio ima 50 katnici a mirko ne samo gleda od svojot dvor tuku i ulicata ja znae komshiska i Dubai Togash po nivno Makedonija da pocne da pravi avioni,sateliti,vojna industrija helihopteri itn.pa EU i Svetot toa odamna go pravat pa zosto ne i Makedonija taka li e Mirko i Marko sto mislite vie za ova???
Од: mene
Датум: 23.11.2010 22:30:26
i tokyo e trusno podracje pa ima i poveke od 100 kata
Од: Mimi
Датум: 23.11.2010 22:31:34
Mirko, ti Dubai go sporeduvas so Sjopje? Edna sitnica zaboravas--Makedonija nema nafta. Mnogu glupav komentar.
Од: mileva
Датум: 24.11.2010 00:17:55
neka mi prosti G-dinot Kotevski neka prestani da se kiti so tugi perja ova e proekt na negoviot prethodnik

Најди! во Утрински
Насловна
Нова кола на лизинг додека се фати женска
Тиквешански
Што е Бошкоски за СДСМ, тоа е Манасиевски за ВМРО-ДПМНЕ
Албанија ги призна и протестантите
За животот се работи
Еден куп статуети за младиот Џастин Бибер
И „Тодор Александров“ против лидерот на СДСМ
ВМРО-ДПМНЕ ќе ги исчепка досиејата за ДУИ?
Смрти закани за Додик и за Човиќ
Приватни лопати
Бара да и' се намали бујното деколте
Крај на ирското „економско чудо“
Британија ќе ги намалува странски работници
Петнаесет години
Блатец се испустува
Почнаа брачните проблеми?
Тричлено семејство загина кај Зајас
Реал, Олимпик и Милан меѓу 16. најдобри
Застрашувачки мир за Судан
Карикатура
Стил
 


Montenegro accession talks should not be postponed, says EP
MEPs voice concern over eurosceptic Croatia
Macedonia struggles to attract foreign investment