Брoj 2647  четврток, 27 март 2008
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Време
Хороскоп
Што прават денеска

Претходен број


Site Meter

Поглед

И рекламите убиваат

Даниела Трпчевска

Пред неколку дена градежните работници во Битола кои ја прошируваа раскрсницата во центарот на градот не можеа ни да претпостават дека огромното рекламно пано, кое се нишаше лево-десно под налетот на ветерот, ќе се струполи врз нив и ќе го усмрти нивниот колега.

Џиновското метално пано, кое буквално како да се откорна од земја, му го одзеде животот на 42-годишниот Драги Јончевски, татко на две малолетни деца. Жртва на невремето и на огромниот билборд лесно можеа да бидат и сите случајни минувачи во близина на рекламните паноа, кои поради неразјаснети причини злокобно надвиснувале и се нишале под налетот на ветерот, заканувајќи се дека секој момент ќе се струполат и ќе смачкаат се' пред себе.

По интервенција на преплашените граѓани, полицијата ги обезбедуваше другите накривени билборди, а фирмите ги зацврстуваа темелите на огромните метални табли. Но, за жал, предоцна. Разнишаниот билборд и невремето веќе ја зедоа својата жртва. Стравотно е тоа што и кога ќе се случи некоја ваква трагедија, во која има недолжна жртва, сите бегаат од одговорноста. Не може да се лоцира каде избил курцшлусот оти, никој не прифаќа одговорност.

Општината ја префрла одговорноста на рекламните куќи, тие пак тврдат дека работат според високи стандарди и укажуваат дека ниту ветерот ниту, пак, невремето не се виновни, туку самите работници што ги раскопале темелите на паноата, кои било планирано да се дислоцираат. Дали во трката за профит не биле испочитувани правилата за поставување билборди, дали работниците што ја проширувале улицата ги поткопале темелите или можеби на несреќата влијаел некој трет фактор, ќе покаже истрагата. За трагедијата не е виновен само ветерот!


Статијата е прочитана 625 пати.

Испрати коментар

Од: Do UJP
Датум: 27.03.2008 00:56:06
Dali nekoj vo Makedonija znae kolku bilbordi imaat Eurolinija i Akzentmedia, kolkavi prihodi ostvaruvaat i kolkavi danoci i plakaat na drzavata? Koj go stiti monopolot na ovie firmi vo drzavata i zosto?
Од: Tekst nez stav
Датум: 27.03.2008 11:10:59
Bidejci napisot e pod rubrikata "Pogled" novinarkata namesto samo da gi povtori poznatite vesti za nastanot ocekuvav deka ce iznese i svoe viduvanje i stav.

Најди! во Утрински
Барај со НАБУ
Насловна
Претходен број
Грците се смешни, но компромис треба да се направи
Атина разочарана од најновиот предлог
Карикатура
Зденко
Сите го охрабруваат Груевски да го прифати предлогот на Нимиц
Свечено врачена наградата „Роман на годината“ нa Блаже Миневски
Нема с(о)вест за плаќање струја
Груевски резервиран – сака референдум
Четворица повредени во експлозија на автомобил-бомба во Драчево
БиХ - Македонија 2
Коичиро Мацура вети помош во заштитата на културното наследство
Пепи Бафтировски бара помош да се врати дома
Мајски договор vs. мартовска изјава
Свирепо убиена 55-годишна жена
Арачиновци побрзаа да ги платат сметките и добија струја
Време е за „големата жаба“
Никола Димитров
Verbatim