Број 3395  четврток, 30 септември 2010
прва страница Архива контакт редакција маркетинг претплата
Втора страница
На прво место
Политика
Македонија
Економија
Хроника
Едиторијал
Мислења
Писма
Свет
Култура
Спорт
Скопје
Забава
Некролог
Хороскоп
Што прават денеска
Вести








Site Meter

Аеродромите се градат, ТАВ уште бара пари

„Александар Велики“ модерен и во ново руво ќе биде предаден во употреба на 20 октомври 2011 година, ветува ТАВ

Соња Маџовска

Аеродромот „Александар Велики“ модерен и во ново руво ќе биде пуштен во употреба на 20 октомври 2011 година. На терен наголемо се градат терминалната, административната и противпожарната зграда, а и пистата се проширува. Сето ова ТАВ ќе ги чини 200 милиони евра, ама заедно со сите трошоци и со карго-аеродромот во Штип, за кој се' уште е неизвесно дали воопшто ќе се гради.

Ова вчера го ветија првите луѓе на ТАВ Македонија, на презентацијата на градежните активности на аеродромот „Александар Велики“. Тие се пофалија дека забрзано работат на модернизацијата и на двата аеродрома и во Скопје и во Охрид. Но, кога станува збор за привлекување нови авиокомпании кои ќе нудат и поевтини летови, не се многу задоволни. Директорот Мурат Орнекол истакна дека на тоа поле имаат слаби резултати. Освен компанијата „Бора џет“ што ќе лета од Скопје до турскиот град Бурса, за останатите авиокомпании, како што се нискобуџетните „Рајан ер“, „Виз ер“ и „Луфтханза“, се' е само најава. ТАВ наскоро очекува да склучи договор со холандската авиокомпанија „Корендон ерлајнс“.

Орнекол вчера отворено соопшти дека инвестицијата од 200 милиони евра што ја најави ТАВ при склучувањето на договорот со Владата сега треба да се смета сосе камати, гаранции, односно сите придружни трошоци, а во оваа сума влегува и изградбата на карго-аеродромот во Штип. Тој треба да се гради по девет и пол години, и тоа ако потврдат испитувањата дека го дозволуваат тоа временските услови. „За карго-аеродромот во Штип сега нема информации колку пари ќе бидат потребни. Вистинската инвестиција на ТАВ во Македонија ќе биде околу 200 милиони евра. Овие бројки се однесуваат на реалната инвестиција заедно со каматите, гаранциите и штипскиот аеродром“, изјави вчера Орнекол.

Според него, „ТАВ холдинг“ досега има одвоено 20 милиони евра, сума која ќе биде доволна да ги покрие градежните работи, но само до крајот на октомври. Сега бараат уште 70 милиони евра кредити. „Дотогаш очекуваме да биде потпишан договор за заем во износ од 70 милиони евра кој ќе го добиеме од турската банка Халк и Стандард банка од Англија. Овој договор е многу детален и се надевам дека ќе ги завршиме сите работи до крајот на следниот месец, а освен овие кредити, ТАВ ќе вложи и свои средства во износ од 30 милиони евра“, потенцира Орнекол.

Тој не е задоволен од тоа со какво темпо расте бројот на патници. На скопскиот аеродром во првите девет месеци бројот на патници е зголемен за 12,6 проценти, а на охридскиот за 9,3 отсто. „Преземаме агресивни чекори да ја подобриме работата на аеродромите. Се обидуваме да направиме намалување на таксите за оние компании што го зголемуваат бројот на летови, а имаме добри понуди и за нови авиокомпании“, истакна Орнекол.

Според него, нискобуџетските авиокомпании не биле заинтересирани за земјава поради малиот број патници. Тој ги повика министерствата и туристичките агенции да работат повеќе на развој на туризмот. „ТАВ холдинг“ вчера информираше дека моментно преговараат со единствениот снабдувач со керозин „Макпетрол“ да не ги зголемува цените. Иако се најавуваше дека во снабдувањето со керозин ќе се вклучат и други компании, сепак, „Лукоил“, „Бритиш петролеум“, „Петрол офис“ не покажале голем интерес, па првите луѓе на ТАВ соопштија дека не можат сосила да ги натераат на соработка. Се' уште нема заинтересирана локална компанија ниту за сообраќање на редовна линија од аеродромот „Александар Велики“ до Скопје. Орнекол соопшти дека иако се обврзале да ги задржат вработените на аеродромите седум години, концесискиот договор им давал можност да им понудат на вработените пакети за предвремено заминување од работните места со финансиски надомест. Некои веќе прифатиле.

Според менаџерите задолжени за изградбата, на скопскиот аеродром до март следната година ќе заврши изградбата на административната и противпожарната зграда, а до 20 октомври ќе биде во функција и новата терминална зграда. Таа ќе биде двокатна, на вкупна површина од 40.100 квадратни метри, со шест директни моста за влез во авионите. Дотогаш ќе биде во функција сегашната терминална зграда.


#
Статијата е прочитана 1786 пати.

Испрати коментар

Од: kiro
Датум: 01.10.2010 05:08:35
Ubavo e da se gradi no sprema frekfrencijata na patnicite sto gi ima za zal ke bide prazen noviot terminal . Nemame mok mala drzava sme a i ekonomskata mok e na mnogu nisko nivo...

Најди! во Утрински
Насловна
Тиквешански
Колку сме добри!
Лустраторите одлучија
Грчките црвени линии - црвен картон
Грчките превозници ги прекинаа протестите
Газење по институциите
Како се гради замок со техники од 13 век
Друцас ја нападна Македонија во ОН
Политичари има, лидери нема
Германија плати за Првата светска војна
Еволуција
Носејќи панталони прекршува закон
Антимуслимански поход во Европа
Купување алкохол пак до 19 часот
Карикатура
„Мајки“ на Манчевски на Берлинале
Отворен паркот на Фредерик Шопен
Бела ноќ“ утре во Скопје
Стил
Лига Европа
Албанскиот селектор доби мозочен удар
Свети Наум добива споменик во Охрид
Во Србија веќе нема задолжителна војска






Bulgarian police raid suspected radical Islamists, locals protest
When all roads lead to Rroma
Borisov supports Turkey's EU bid