Швајцарските инженери вчера ги урнаа последните карпи за да го комплетираат пробивањето на најдолгиот транспортен тунел во светот. Двата краја на железнички тунел „Готард“, долг 57 километри, се сретнаа по 14 години градежни работи. Настанот беше емитуван во живо на швајцарската телевизија и го следеа министрите за транспорт низ Европа. Тунелот се очекува да биде отворен за сообраќај во 2017 година, со што ќе се намали времето за патување меѓу Цирих и Милано. Со проектот вреден 10,3 милијарди долари ќе се овозможи дневно под Алпите да минуваат 300 воза, со брзина од 250 километри на час.
Во историската акција за пробивање на најдолгиот тунел на светот учествуваат и македонски државјани.
Охриѓанецот Горан Ангелески кој е на привремена работа во Швајцарија за агенцијата Инпрес вели дека ова е вистинско чудо, особено моќта и силата на џиновската машина „Сиси“ со која вчера се ископа последниот метар.
Од вчера на ѕидовите од тунелот се вее и македонското знаме.
" Швајцарските инженери вчера ги урнаа последните карпи за да го комплетираат пробивањето на најдолгиот транспортен тунел во светот", a vo Makedonija, kako na Veligdenskite ostrovi, se urivaat rekordi vo izgradba na spomenici.
Од: slave
Датум: 16.10.2010 19:55:16
Znaci samo so kopanje moze od antickoto Kokino pravo do Brisel :)
Од: Од Мене до Вас
Датум: 17.10.2010 11:05:47
Со злоба не се градел сигурно тунелот туку со знаење и инвестиции.
Од: ace
Датум: 18.10.2010 00:28:05
e pa taa 'SISI' da se pozajmi pa makedonija da napravi pruga okolu zemjata od Skopje preku Ohrid , Bitola, Gevgelija, Kocani pa nazad. Taka sekoj ke moze da patuva kade saka vo Makedonija pa i duri da odi na rabota vo drugite gradovi. Pari? Ako pametno se vlozat parite of kreditot na MMF a ne da odat vo privatni dzepovi i plostadi so iminja na stranci i nezasluzni lica! Se nadevam bare edna generacija od Makedonskata vlada ke bide ambiciozna za idninata na drzavata a ne samo za clenovite na nivnite familii..