Архива Контакт Редакција Маркетинг Претплата
Барај
период од-до
-
Печатено издание
Политика Македонија Економија Хроника Коментари Свет Култура Спорт Скопје Забава Хороскоп
Политика
11.06.2012, 17:20

Проекти за заслуги

ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ забораваат дека не е битно кој почнал, а кој завршил со изградба, туку она што е направено

Билјана Ангеловска



Кој го потценува сопствениот народ? Кој ја злоупотребува довербата на граѓаните и се фали со „туѓи перја“? Кој, што и колку изградил, кој се грижи повеќе за состојбата во државата, чии идеи се подобри, кој размислува правилно и инвестира паметно, а кој троши само за личен интерес и сопствена промоција?

Сите овие прашања и одговори испукани од двете најголеми партии во Македонија, ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ деновиве ги бомбардираат граѓаните, кои се ставени во средина на меѓусебната беспоштедна партиска пресметка. Иако локалните избори се се' уште далеку, граѓаните се преокупирани со мерењето на „заслугите“ на партиите, кои притоа забораваат на најважното, дека не е битно кој почнал, а кој завршил, туку она што е направено, изградено, што ќе остане.

Градежните објекти се факти, а не фикција. Тоа што е изградено е најсилен доказ сам за себе и нема потреба од присвојување туѓи заслуги. Исто како што дупките и крпениците на автопатиштата се доказ за (не)грижата и (не)моќта на државата да ја модернизира постојната инфраструктура во Македонија. Независно која политичка гарнитура е на власт. Во последните десет години се изградени 35 километри нов автопат од кои 26,5 километри се обиколница на Скопје, а 7,6 километри се од Табановце до Куманово. Вкупната вредност на овие две инвестиции е нешто над 165 милиони евра (обиколницата тежи околу 150 милиони, а автопатот до границата со Србија 15,5 милиони евра). Најголем дел од парите се обезбедени со кредити од Светска банка, од ЕБОР и од ЕИБ, а само мал дел, и тоа за скопската обиколница, е од домашниот буџет. Обиколницата почна да се гради во 2002 година, во времето на СДСМ и по цели седум години изградба, во 2009 година ја предаде во употреба премиерот Никола Груевски. Автопатот Табановце - Куманово, пак, е целосна заслуга на ВМРО-ДПМНЕ, бидејќи почна и заврши да се гради во нејзин мандат, од 2008 до 2011 година. Сегашната владејачка гарнитура има „ексклузивитет“ и на турската инвестиција со аеродромите во Македонија. Договорот за изградбата на автопатот Скопје - Тетово во 1998 година го потпиша Томе Тромбев, кој тогаш беше министер за урбанизам и градежништво од редовите на СДСМ. Оваа делница ја предаде во употреба владата на Љупчо Георгиевски. Но, автопатот од Тетово до Гостивар е комплетна инвестиција на СДСМ, завршен е со изградба во 1997 година. Сегашната опозиција може да се пофали дека ги има изградено сите гранични премини во државава, но, сепак, преминот Богородица го предаде во употреба Љупчо Георгиевски. Во време на СДСМ е изградена и браната „Калиманци“, а почна и изведбата на ХЕЦ „Козјак“, еден од најголемите стратешки проекти изведени во последните години во Македонија, како и на ХЕЦ „Св. Петка“.

За разлика од СДСМ, ВМРО-ДПМНЕ комплетно ја изгради арената „Филип Втори“ во Скопје, а ја комплетираше и изградбата на спортската сала „Борис Трајковски“. Од поголемите сообраќајни инфраструктурни зафати може да се пофали и дека реконструираше неколку стотини километри регионални и локални патишта, а како главен адут им е проектот „Скопје 2014“. Се' уште е во тек изборот за изведувач на последната делница од Коридорот 10, од Демир Капија до Смоквица, а се бараат и концесионери за патиштата дел од Коридорот 8, кои треба да прераснат во автопатски решенија.

Во меѓувреме, додека се' ова биде завршено, останува фактичката состојба. Магистралните патишта во Македонија се со просечна старост од 30 години, додека просечната старост на автопатиштата изнесува 15 години.


Статијата е прочитана 640 пати.

Испрати коментар



Стоиљковиќ му сврте грб на Иванов поради Николиќ
Кој ги суди новинарите
Мирослав Лајчак
Карл Билт - Хаг даде јасна пресуда
Протест на новинарите пред Основниот суд 1 во Скопје



Janko, 12.06.2012 09:37:57
Sol cii pari se prepukuvaat dvete partii sto napravija parite od narodot treba da se trosat za narodot da se izgradat patista vodovodi,da se popravi elektrrifikkacijata e se ona sto e najneophodno za narodot a potoa da se gradat6 luksuznite raboti sto e ova samo Skopje li e Makedonija samo vo Skopje da se gradi a Kumanovo,tetovo,Gostuivar nemaat osnovno voda za pienje dosta spomenici p-rvo vpoda patista zdravstvo sramota za dvete partii tie se ne naroidni partiii tie se partii za aram ilak
Istocna Makedonija, 12.06.2012 10:36:34
Delikatno e da se bide objektiven!Izgraden avto- pat-35 km poslednive 10 godi?!I so averzija kon retrogradniot socijalizam,avtopatot,togas,taa tra sa seuste funkcionira,Gevgelija-Sezana e nad 1.100 km.So minajaturi se falime,najcesto so tugi perja,a upotrebuvame sredstva od stranski dona cii i narodni pari.Koj najmnogu koristi tugi perja e primarno prasanje.Pa,onie,koi go zele brendot na partijata od 1990 god,a bile vo drugi partii,ili pod patronat na najkontroverznata politicka figu ra vo ponovo vreme vo MKD se vivnale vo politi ckata orbita,napravile karieri mnogu mladi i bez nikakvo rabotno iskustvo i zgora na se,patem ja spomnuvaat beglo VMRO 1893 i ponatamu,1990 ,rebrendirana ne postoi,ili samo koga im konve- nira,kao sega.Ne moz da se izbegne periodot od 1990-2003 godina,ama tie,togas sitnite esaloncinja bile zasluznite,a ne se svesni deka se proizvod na kontroverzniot vojvoda.I vo najbliska perspekti va, ke bidat demaskirani,osvestene deka 2006 ne pocnuva svetot!
Трпе, 12.06.2012 12:18:45
Буџетот за трошење пари на ова актуелна ненародна влада е многу поголем.Од каде се овие пари на сите им е познато.Од задолжување и на неродени деца,рекетарство и казни.Револтот кај македонскиот народ е поради ненаменско арчење на парите како да сме најбогата држава.Преку барокот и бронзата пронајдоа рецепт како да се перат пари и да се стават во сопствен џеб и во касата на партијата.СДСМ може малку да се оправди поради тоа што секогаш настапува со празна каса.Каде одат сега парите од поголем број на возила,повисоки цени на горивата,патарини и казни.По 2002 година мораше да поравува и рушевини.Кој е поголем криминалец народот ке пресуди.Нема веке оставање на случајност.

„УТРИНСКИ ВЕСНИК“
ЕЛЕКТРОНСКО ИЗДАНИE

Што прават денеска



Site Meter


Време
Скопје, 22°C

Ведро

Понеделник
Сончево
Макс: 34°C, Мин: 14°C

Вторник
Сончево
Макс: 35°C, Мин: 17°C
овозможен�� од Yahoo! Weather
НајчитаниНајкоментирани
Кочо Чакалароски, претседател на Лекарската комора

Дневник  | Вест | Теа Модерна | Огласник24

Онлајн издание | Вести | Магазин | Спорт |
Печатено издание | Политика | Македонија | Економија | Хроника | Коментари | Свет | Култура | Спорт | Скопје | Забава | Хороскоп |